dr knark i back in the town oohoooh

high on life, bokstavligen talat. livet är bra. nej man ska inte underdriva, livet är överdrivet bra? 12 dagar till pier pressure med. lovely. nej fan vad livet är bra. helgen har varit rolig, jappp. idag så myste vi med klasen hos anna. fan vad jag kommer sakna SP1A. jävla anus. vill inte byta. företag? aa...fast nää. vill inte.

här kommer lite bilder på fin fina klassen. tog dom av alexandra och sofie orkade inte ladda in mina.



cool brud påvägen dit vi mötte. vettifan vem?



gillar dessa brudar starkt!


jump, for my love, jump in!



äta, höjdpunkten som vanligt så klart!



mmmmmm-h-mmmm



tävlingar, jag vann så klart.....ellller?



bad dags! dagarnas andra höjdpunkt.



fan vad jag kommer sakna våran klass. åsneanus. måste man byta? / caisa


Kommentarer
Postat av: theoneandonly

så jävla säämst:( vill stanna hos er, eller att ni ska stanna hos oss rättare sagt era tokisar:(<33

2010-06-08 @ 21:58:22
Postat av: sofie

jag där över såklart:D

2010-06-08 @ 21:59:15
Postat av: caisa

jag vill stanna hos sp1a :( inte i era nya baj klassr! hahah cool sofie :(<3

2010-06-08 @ 23:06:33
Postat av: Anonym

Var är din tröja ifrån som du har på dig när du ligger på studsmattan? :)

2010-06-20 @ 17:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0