it wont be long before the days are brighter

hur mår våran fina lilla blogg egentligen? nja mjo, inte så bra....

ville bara säga att skolan känns ganska ovärd, man går dit får reda på att man endast har en halv lektion, sen går man hem. fast på något sätt så är det trivsamt, man liksom känner att det börjar närma sig lov.

jag känner även att man måste njuta av dagarna som är kvar, för snart finnns inte sp1a mera. inge facc. blir lite depprimerad av att tänka på det. hela 1an är liksom redan sluta.  ja menar, var det inte nyss vi var på parken zoo och fotade apor? nej du det var 10 månader sedan.? nej det var de fan inte. sen kollar man och det va de.  jaha? och vad har jag gjort under tiden? sovit ett halvår eller? jag menar när blev det juni? var det inte november nyss och så mycket snö att man drunkna? jag vill inte bli äldre. jag trivs som en liten retard 16åring, som är ovetande om allt runtomkring. som endast nvänder ord som riksmongo, korv, mullesork osv osv. det är jag. jaja nu ska jag sluta deppa och plugga på engelskan, sista jag har att göra innan lovet, sen är det fritt fram me livet.



kan jag få vara sådär liten livet ut?


Kommentarer
Postat av: ammi

du är iaf lika söt fortfarande <3<3

2010-06-02 @ 19:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0