l0l

Jag har inte bloggat på ett tag. Mycket bra har hänt, men även en del icke bra saker. Aja, skitsamma kanske dags att jag börjar skriva lite rader här igen?
Igår sov jag hos Caisa, först gick vi på stan en sväng och jag köpte en ny bikini. Senare kom mamma och hämtade oss och jag packade. En timme senare var vi påväg in mot stan igen där mamma släppte av oss vid grappa eftersom hon skulle dit och partaja. Inte nog med det, Simon skulle även ut på krogen. Men lika glad var jag för det, jag skulle ju befinna mig i Ärla över natten!
När bussen rullade in på slutstationen gick vi till pizzerian och beställde en fet hawaii med vit sås. Vi satt på altanen med solen i ögonen samtidigt som vi badade i pollen. När vi hade tryckt i oss pizzan tog vi med oss en silvergaffel och slängde oss ner från altanstaketet. Vi ville att pizzagubbarna skulle få sig en liten funderare, vart fan tog tjejerna vägen? och vart i helvete är andra gaffeln?
Det var mycket givande, och jag älskar att vara 16 och vara med Caisa som är närmare 9år än 17.. När vi kom hem till korven så bubblade vi med en varsin cola i handen och pratade om mycket, fast mest hemlisar....
Imorse kom henne coola mormor och hennes morfar Sven-Åke och hämtade oss. Nu sitter vi här och har nyss klämt i mig en äggmacka och en drickyoughurt. Fan jag har ont i magen igen! Jag drack för fort.
Nu ska jag börja jobba med ergonomin som jag hade tänkt att bli klar med



caivell chillar gaaalet på donken!



ännu mer mat på ärla pizzan, observera att tallrikarna blänker!



hur man tar sig därifrån är en fråga i sig!



vad letar du efter?

/ felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0