when you wrote your digits in my hand, i took you as a one night stand

halloj!. känner att jag måste blogga eftersom det endast är en dag kvar i skolan nu. hehe l0l. får lite panik. ja börjar ju bli stor. fan alltså, kan jag inte få gå i 1an föralltid?
.
 blir ledsen av att kolla på dettta. tanken på att facc inte kommer gå i samma klass är depprimerande. jajaj idag så var skolan skit värd. gick dit hade engelska en sekund, hade naturkunskap lite smått på lossas med fitt frågor, bokstavligen talat då! så värt var det. men så som jag är så känner jag att jag måste gå de sista dagarna och njuta av klassen haha. efter skolan satt vi på first med några klasskamrater i 3 timmar. helt okej. sen blev det träning vilket behöves brutalt mycket. fast det uppskattas! hejhopp / cais


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0