you can't hurry love, you just have to wait

har för mycket tankar som vanligt. kan inte sova. varför ska jag alltid förstöra allt. det som var så bra. varför kan jag inte låta saker vara som det är. blir galen på mig själv ibland. vet inte varför jag gör som jag gör. så vaför gör jag det? föresten så måste jag ha brutala humötsvägningar. jag menar hur glad var jag inte för en halvtimme sen. kanske är för att det är natt och när man inte gör något så tänker man bara, tänker på onödiga saker som inte är värda att ens tänka på. sånt som ingen annan tänker på, men man ältar ändå det i skallen. felen man gör menar jag då. sina egna misstag. fast kanske så små mistag som andra inte märker, men i ens egna ögon är dom enorma.  jaja godnatt/c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0